Recenzie (455)
Greenland: Posledný úkryt (2020)
Pokud chcete začít dělat vypravěče v RPG, tak to musíte vidět. Zde je prezentace základního schématu dramatické křivky, střídání scén zádrhel a rodinky spolu-štěstíčko.
Free Guy (2021)
Chlápek v modrém mě opravdu příjemně pobavil. Dobře podchycené, skvěle prošpikované popkulturními odkazy. Sice si to Ryan trochu krade pro sebe, ale Channing si to taky neskutečně užívá. Jejich vzájemná scénka je opravdu výživná. Taika je skvělý zlý šéf.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Po knize mě potěšil i film, kde mě postavy bavili. Ale víc něž smích to bylo o lítosti nad intenzivní krizí středního věku.
Roh Gondoru (2020)
Na amatérský film silně nadstandardní. Dobrá atmosféra, skvělé choreo.
Zabijakov osobný strážca (2017)
Nenáročná oddychovka ve stylu starších akčních komedií s hláškováním. Bohužel v první půli je to dost neohrabané a ani druhá půlka z toho neudělá super film.
Podoba vody (2017)
Tahle zoofilní romance se neskutečně vlekla a třeba muzikálová vložka mě vyloženě otravovala.
Nepriateľ pod ochranou (2012)
Denzel jako guru Ryana v předvídatelném příběhu
Votrelec: Covenant (2017)
Úplně zbytečná pitomost s dvojitým Fassbenderem
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Uvolněný a pohodový Cruise ve stylovce
Zrodila sa hviezda (2018)
Koukatelná romanťárna se slušný Bradleyem a Gagou.