Obľúbené seriály (10)
Teória veľkého tresku (2007)
Kauzy podle Kate (2011)
Dva a pol chlapa (2003)
Tráva (2005)
Bostonské zločiny (2004)
Eli Stone (2008)
Hotel Fawlty Towers (1975)
Město divů (2012)
Trošku mi připomíná L. A. Confidential. Jednoduše všem doporučuji.