Recenzie (43)
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Nevim co tady tolik lidí brečí, je to naprostá paráda...trošku slabší je linka s casinem, ale jinak jsou to po Impériu nejlepší SW. Jsem z toho filmu nadšenej, protože je fakt kurva dobrej, ne proto, že jsem fanatickej fanoušek. :D
Pasažieri (2016)
Too much happy ending kills the movie...Kurva, poslední půlhodinu měl dělat Fincher.
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Ani to nemůžu hodnotit, po 40 minutách jsem usnul a do té doby jsem to měl spíš jako kulisu...epická nuda v krásném digitálním kabátu...
Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem (2003)
za5, jinak to prostě nejde, miň dát nedokážu, to bych si pak musel useknout ruce.
Osamelý jazdec (2013)
Kůň chcíp....
Lovci drakov (2011)
Strašně rád bych dal hodnocení horší než odpad. Aby dostala kniha od filmu tak na prdel, jak v toto případě jsem ještě neviděl.
Kráľ Škorpión 2: Zrod bojovníka (2008)
Takovouhle nakládačku si historie snad ani nezalouží...
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Měl jsem strach že ten film je vážně pohoroma pro lidi, kteří si knihu zamilovali. Není to tak. Nechápu proč tolik lidí nadává. Sice se Jackson občas odklání od předlohy,občas něco přežene, ale jinak je to určitě film na kterej se dá dívat...Já se bavil moc dobře a když nebudete hnidopiši, tak se taky pobavíte
Kačer Daffy: Fantastický ostrov (1983)
Jako malej jsem se na tenhle film díval snad tisíckrát týdně a nikdy mě neomrzel, jen ta VHS to bohužel nevydržela :D
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Tak strašně nudnej a utahanej film jsem vážně nečekal, ty dvě hvězdičky dávám jen za bitku přeskládanejch aut v lese, ostatní akční scény jsou sice hezký, ale strašně nepřehledný a frenetický a na konci už se fakt nudíte, pořád čekáte kdy už příjde ta extrémě bombastická závěrečná bitka u pyramid, ale ona nepříjde, jen se nenápadně proplíží okolo.