Obľúbené filmy (10)
Deviata brána (1999)
Záskok (1997)
Pí (1998)
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Neľútostný súboj (1995)
V ako vendeta (2005)
Zelená míľa (1999)
Matrix Revolutions (2003)
Piatok trinásteho 3 (1982)
Za mě asi nejlepší díl série. Nejlepší a nejvýraznější nebožáci, kteří se opovážili zabrousit do Jasonova rajónu Crystal Lake. Film nabídne pár luxusních killů. Nejlepší je asi skosení toho akrobata, co tak svérázně natřásá prdelí, aby mohl sklátit tu rozjařenou děvuchu.