Obľúbené seriály (10)
Klinika Grace (2005)
Sherlock (2010)
Kravaťáci (2011)
Dr. House (2004)
Priatelia (1994)
Ally McBealová (1997)
Frasier (1993)
Teória veľkého tresku (2007)
Sex v meste (1998)
Skandál (2012)
Škandálik je chytľavá vec. Mne žánrovo sadol dokonale! Politici, právnici, trošku detektívka, záhady, zápletky... Veľmi dobre spracované a správne ukecané. Neotrelé témy, zaujímavé premiešanie vzťahov. Prvú sériu som považovala za dosť dobrú, ale to som netušila, aká skvelá bude tá druhá! Pre mňa rozhodne nová návykovka. A hoci zápletka prezident - asistentka tu už bola Xkrát, toto je predsa len iná šálka kávy. Nezvarhujte, dajte tomu šancu... (PS Bod plus pre nádhernú Kerry Washington a úžasného stylistu, ktorý ich oblieka... office style nikdy nebol tak sexy!)