Recenzie (32)
Černobyľské denníky (2012)
U tohoto filmu jsem měla celou dobu takový divný pocit, protože Pripjat jsem znala jenom z fotek a nedokážu si představit co bych tam dělala, kdybych se tam ocitla. Každopádně obdivuju herce a všechny kolem, že tam dokázali točit! Jako film takový nic moc, nenadchne, ani neurazí.2*
Magic Mike: Bez nohavíc (2012)
Tak tenhle film pro mě byl večerním nadopováním,co k tomu říct, radost pohledět.
Na vlastní riziko (2012) (relácia)
No, na to že to je pořad Primy, tak to zas tak špatné není, vcelku mě to i bavilo a jako hrobnice bych fakt bejt nemohla brrrr.3*
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Příjemné překvapení !Takhle jsem se naposled pobavila uz ani nepamatuju a to že já se směju každý kravině. Stifler samozřejmě nezklamal a ta jeho scéna s kaděním byla fakt super :-D. Stejně to na konci nejvíc završil Jimův táta, haha
Prebudím sa včera (2012)
První česká novodobá komedie, u který jsem se smála od začátku do konce. Nesmělý Mádl se do téhle role skvěle hodil, Kotka bych si představit nemohla...Hadrbolcová to na konci jak se říká "zabila". Dávám 4*, časem možná dám 5.
Splněná přání - Srdce pro děti (2011) (relácia)
Koukala sem se na to jenom proto,protože jsem tam zpívala ve sboru Koťata:)..a hvězdu dávám za to že jsem mohla vidět zblízka celebrity a prohodit s nimi i nějaké to slovo.Druhá je hvězda pro děti.
Tintinove dobrodružstvá (2011)
NO,čekala jsem kdoví jakou bombu,ale zázrak se nečekal.Furt jsem se koukala na hodinky kdy už to bude končit a vůbec to neubíhalo.2*dávám pouze za grafiku možná i trochu za ten děj.
V perine (2011)
totální kravina...hvězdu dávám pouze za hvězdné obsazení.
Vymedzený čas (2011)
Je zajimavé, že v dnešní době mnoha různých filmů opakujících a kopírujících své náměty lze natočit něco tak originálního, chytlavého a ještě k tomu sci-fi :D Velké překvapení.Dávám 5*
Životní úklid (2011) (relácia)
Nejvíc mě tam štval ten debilní moderátor,kterej by vyhazoval všechny fotky-vzpomínky na jejího manžela.Prima už neví coby.