Recenzie (1 330)
V moci diabla (2005)
" dle skutečné události" nemůže obhájit stupidity u soudu. Nuda k posrani
Smysl života pana Horvátha (2015) (TV film)
Cikankani a pan za kamerou .. proti generalizaci a kolektivni vině, nebo taky ne. Přehlídka sympatických chlapíků
Kong: Ostrov lebiek (2017)
Nejlepší helka hopice co jsem viděl. Žádnej zázrak to stále není, ale nenudil jsem se. Překvapivě velka výprava a monstrózní rozměry to vytahují na spokojenost
Kto prežije - Millennials vs Gen X (2016) (séria)
Určitě hannach ! Ta byla nejdál . No a dědici se moc nepredvedli teda , pro mně horší než trojka
Kto prežije - Caramoan (2013) (séria)
Favorite tentokrát zklamali teda. Nechápu jak mohl O'grill na pochcat Natlamana . To se jako nedělá. Kdyby tam v druhý půlce po vyřazování z opičího klubu nevlitly ty guerila shipmope , tak bych to snad ani nehodnotil !!
Loft (2008)
Přecenění , nuda a vodeni za nos . Když se scénář předhání v tom kdo dosahuje morálního dna, vytrácí se zábava
Pán elfů (2012)
G
Fotografia (2012) (seriál)
Perfektní úvod do obrazovosti 20. Stoleti. Skvěle udělaný dokument plný vizuálních berliček k pochopení záměrů . Díl o německém objektivismu bych tesal do pomníku modernity .
Za hranice všednosti (2015) (seriál)
Plápolající plameňák se rád ukazuje do půli těla a na vsechny mluví polsky.
Veľký čínsky múr (2016)
Z nějakýho důvodu jsem to dokoukal . Docela to totiž ubíhá , ale stále je to mrdka