Recenzie (942)
Nežné vlny (2013)
To voni umí Vejdělek, vobsadit výborný herce do naprosto debilních charakterů. Holt to vynáší, no. Snaží se tu o osudovou podívanou, namotanou scénářem tak, až z toho samy od sebe zhasínají svíčky. Ale jede se tu jen na efekt. A na totální umělost, která je jediná ve snímku uvěřitelná.
Signál (2012)
A do prdele. Tohle mě dostalo. Ať už prvoplánově výborným scénářem s mnoha překvapeníma, nebo Řehořkovou přeuměleckou režií, či výbornou chemií mezi herci. Jsem úplně v koncích a dávám 90%.
Unesené (2013)
Surovost a vláčnost sledu příběhu je vážně k zbláznění. Herecké výkony jen dokreslují to, jak může být člověk zaslepen nenávistí A touhou po odplatě, ublíží mu li se. takhle dobré jsem to nečekal. A TO STAČÍ JEN PÍSKNOUT.
Nekonečný príbeh (1984)
Nejlepší fantasy filmová adaptace všech dob. A to do "všech dob" započítávám i všechny ty Milášky, Hobbity, všelijaký jiný 3D neožárny.
Jurský park (1993)
"Je to těžký?" "Jo." "Tak to bylo asi drahý." Ano na ničem tu nešetřili. Ani Crichtonovu předlohu neušetřily. A proto je Jurský Park tím nejdražším a nejkultovnějším béčkem všech dob snad ever. Spousta famózních záběrů. Fatálně dokonalý výběr herců, včetně všudybyla S.L. Jaksona. Táta byl jako dítě paf Rychlých Šípů, já z Jurskýho Parku.
I'm Still Here (2010)
kde jsem to jen četl..... Nejlepší Zelenkovská imaginace bez Zelenky. Je to prdel, jak si vůbec nikdo neni jistej ničím. Mě Choachin přesvědčil..... Zkrátka je to zhýralá americká mrdka. Konspirátoří všech zemí vylište si bábovkové formy. Než vám ta zbylá sladká hmota ztvrdne na fousech.
Život Davida Galea (2003)
O kus blíž pravdě. A pravda je jen náplast na zlomenej vaz.
Radostná udalosť (2011)
Jednoduchý příběh o červovi, který se vám naverbuje do těla a změní všem zúčastněným život. Naprosto přesvědčivé, uvěřitelně dojemné. Především díky hereckému osazení.
Ranař (2011)
Pěsti ve tmě a zimě. Celkově hodně nekorektní a stupidní, ale já se bavil moc. S.W. Scott hrál přesně to co vždycky, ale tentokrát s lepším scénářem.Goldberg tentokrát za spolupráce s J. Baruchelem, nezklamal.
Griffin a Phoenixová (2006)
Romantické, komediální drama z USA. Nic víc, nic méně. On má rakovinu....bacha spoiler...ona má taky rakovinu. Potkají se. Jsou si docela jakože sympatish. Tak se spolu rozhodnou rabovat kinosály a ničit vodojemy vodojemy. Pak je diagnóza dostihne, že jo jak jinak, když je to drama a Griffin a Phonenixová se do sebe zamilují. milostná pointa s erekcí je vážně na mě moc. Ale budiž. No je to taky ta romantika, takže kapesníky k ruce. Do toho místy solidní repliky, ale totálně debilní a prvoplánová hudba. Typická televizní předvídatelná tvorba. Pravdou však zůstává, že je podstatně koukatelnější, než romantické srajdy se Sandlerem a Drew. Být to české dám asi o hvězdu víc. 50% se vším všudy.