Recenzie (156)
3:10 vlak do Yumy (2007)
Děj,napětí,Russel,Bale!Westerny miluju a tady tento patří k těm nejlepším a nejpropracovanějším :-)
Nezmieriteľní (1992)
Fantazie.Spolu z 3:10 Vlak do Yumy nejlepší western co jsem kdy viděl!!!
Pepek námorník (2004)
Bohužel ale starý pepek je starý pepek.
Obecná škola (1991)
Když se do něčeho vloží páni Svěráci výsledek je jednoznačný!Jsem rád že tyto filmy zabírají místa v žebříčcích CSFD.
TOP STAR magazín (2008) (relácia)
Zezačátku celkem "normální" bulvární pořad ale to co se tam děje teď...viz.výměna moderátorky(zlatá Mahulena)opakující se trapná a tupá Agáta Hanychová a sem tam nějaký Pomeje,Bartošová.
Hrobník (2009) (TV film)
Příběh nebyl vůbec špatně vymyšlený ale to zpracování opravdu hodně zaostávalo ale i tak ***
Polárny expres (2004)
Nuda ale dokonalá animace a většina dětí u toho nedýchá :-)
Titanic (1997)
Jeden z nejdokonalejších filmů vůbec.Ať po stránce efektní,vizuální a nebo herecké.Propracované do posledního detailu.Nejsem žádný romantik ale tedy tento film..Kdo až neuroní slzu?! "GENTLEMEN IT HAS BEEN A PRIVILEGE PLAYING WITH YOU TONIGHT"
Ťažká drina (2011) (relácia)
Já myslím že na české poměry je to super pořad a nevidím v tom kopii trapné americké Dirty Jobs.Až na ten trapas na konci každého dílu kdy mu ujede auto :-/
Žiť po svojom (2005)
Opravdová nádhera ve 103 minutách.Nevnucující se,bez nudných chvil a hlavně z nejlepším hereckým obsazením jaké si můžete přát a kvůli kterému sem se na to taky díval.Rozhodně sem nebyl ani na chvilku zklamaný.95%