Posledné recenzie (7)
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Zkrátka nejhorší díl ze ságy Star Wars a to tuto ságu miluju. Koukal jsem i na animované seriály, i novější trilogie je 1 - 3 je lepší než tohle.
X-Men: Budúca minulosť (2014)
Paráda! Dostal jsem přesně v co jsem doufal. Na nějaké drobnosti si není na co stěžovat. Jako u předchozího filmu se nemůžu dočkat dalšího filmu.
Amazing Spider-Man (2012)
Svižný film s dávkou akce bez zbytečných okolků okolo použití síly a zodpovědnosti. Garfield se mi daleko víc líbil v roli Spider-Mana než Maguire a stejně tak Stone, vůbec mi nevadilo, že ve filmu chybí Mary Jane. Líbilo se mi, že film byl o něco bližší komiksu než předešlá trilogie. Doufám, že film vydělal dost peněz a natočí další díly. SPOILER ALERT ty jeřábníci byly možná trochu přehnaní.