Recenzie (466)
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Na co podprahovou reklamu? Polovina Čechů přece ve čtvrtek večer zapíná dobrovolně televizi a nechává se dojímat, napínat a bavit Růžovkou.
Ulica (2005) (seriál)
Mozky nám nevymejvají ani vlády ani FBI ani KGB ani Bilderberg ani Nový světový řád. Zato Nově se to daří už léta, celkem úspěšně a s minimálními náklady.
Věštírna (2000) (relácia)
Věštecká legenda Vlastík Plamínek větří... používá všechny dostupné esoterické metody... najednou pocítí ostrý závan potu a jsme doma - pod kápí se skrývá Petr Novotný!
DO-RE-MI (1998) (relácia)
Prepotrebné zbytočnosti (1993)
Chápu, že osekat více jak sedmisetstránkový román muselo být velmi těžké. Bohužel některé momenty ve filmu nepůsobí tak, jak by měly. Chybí tomu ta správná atmosféra a gradace. Herecké výkony však ujdou, takže průměr. Možná by stálo za úvahu zpracovat Needful Things jako seriál, aby bylo více prostoru pro všechny postavy a dějové linky.
Votrelci vs. Predátor 2 (2007)
Hrůza, děs, slátanina, zbytečnost! Pro fanouška predátorské a vetřelecké ságy jsou to docela muka. Režisérsky nezvládnuté - souboje predátora a vetřelců už nejsou tak efektní jako v jedničce, navíc často nepřehledné. A scénář... to je patlanina na druhou. Kdyby se jednalo o samostatný film, tak bych si řekl: "Jo, prostě průměr." Jenže tohle parazituje na dvou legendách a jakž takž povedené jedničce. Scénář nejen že je debilní sám o sobě, ale navíc nerespektuje fakta předchůdců (lidi přece o vetřelcích nevěděli do objevu lodi Nostromo, predátor nezabíjí zbůhdarma, vetřelečí embryo se v hostileli jen vyvíjí, nemůže zmutovat, z jednoho hostilele se nemůžou vylíhnout 4 vetřelci atd.). Nejnapínavější dějová linka je snad ta klišovitá romantická a konec je bolestně předvídatelný.
Votrelec vs. Predátor (2004)
Paul "mám dvě prostřední jména" Anderson je dobrý režisér (souboje predátorů a vetřelců jsou celkem efektní), ale špatný scénárista. Film, který odkazuje na dvě legendární, mimozemské, akční ságy a přímo z nich vychází, je tak i přes dobré režisérské vedení a nabušený vizuál jen slátanina, která spadá, bohužel, do průměru. Takové klasiky jako Aliens a Predator si zasloužili lepší poctu. Potěší snad jen Lance Henriksen alias legendární Bishop.
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Scott, Cameron, Fincher a teď Jean-Pierre Jeunet, který zase udělal vetřelce trochu jinak. Vzkřísil a vylepšil Sigourney Weaver i vetřelce samotné. Co se akce týče, Alien: Resurrection se nachází někde mezi prvním a druhým dílem. Atmosféra je zase podobná jako ve trojce, ale přibylo suchého humoru. Efekty vetřelců jsou v tomhle díle asi nejlepší (dvojka je možná na stejné úrovni). Čtvrtý Alien je o chlup horší než trojka, a tudíž drží titul nejhoršího ze série. Stále se však jedná o slušné pokračování.
Votrelec ³ (1992)
Po Scottovi a Cameronovi se režie vetřelců ujal David Fincher a musím konstatovat, že se mu pokračování povedlo. Akce a napětí nedosahuje úrovně předešlých dílů, pořád se ale jedná o hodně dobrý film.
Votrelec 2 (1986)
James Cameron vystřídal Ridleyho Scotta a napětí nahradila akce. Jedno ale zůstává - Sigourney Weaver coby zabiják vetřelců. Aliens je jeden z nejlepších sequelů všech dob a děkovat za to můžeme především Cameronovi. EDIT: Po zkouknutí režisérského sestřihu na velkém plátně (díky za navracení těchhle klasik!) se dojem jen a jen vylepšuje.