Recenzie (133)
Boj o moc (2018) (seriál)
Nuda... Tohle díru do světa neudělá - vyloženě promarněný čas.
Fargo (2014) (seriál)
Super, bomba, perfektní .-) Líbilo moc!
Jedna noc (2016) (seriál)
Když "přetrpíte" první díl, tak pak už se od toho neodtrhnete .-)
Westworld (2016) (seriál)
Drsnej a nečekanej konec... Vyplatí se dokoukat (mluvím o první sérii) :-)
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Úpadek legendy pokračuje (k mému velkému smutku) :-( Hlavní hrdinové jsou silně nepříjemní! Film je moc dlouhý a vlastně o ničem...
Príbeh služobníčky (2017) (seriál)
Nerozumím tomu hodnocení - svět se zbláznil. Je to nudná blbost! Nezajímavé postavy, nesympatická herečka a pomalé tempo. Nereálný a nefunkční svět plný děr. Hrajete si na umělecké kritiky nebo proč těch 5 hvězd??? Za mě sračka - druhej díl už nepustim!!!
Dokonalá lúpež (2018)
Dlouhé, moc "americké", nereálné...
Mama s ockom (2017)
Kravina, kde jsou ty časy kdy NC byl zarukou kvality? :-(
Zmenšovanie (2017)
Slabé, nudné, nic moc - velký propadák :-(
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Mě se to líbilo... a myslím, že hodnocení filmu křivdí :-( Za mě 80%+