Recenzie (15 913)
Angel-A (2005)
Originální... Misty silné... 😊
Silný kafe (2004)
Srovnání se Samotáři kulhá na obě nohy,postavám Nevěřím... 😯
Umění lhát (2009)
Námět fajn....místy vtipný, místy dojemný... 😊
Šerpovia (2015)
Téma blízké, ale víc 3* nee..ta komerce je otřesná...😥
Po stopách Emila Holuba (1998) (TV film)
Pomalý poklidný, jak ze starých časů.. 😊
Poll (2010)
Hmm...
Slečna od vody (1959)
Hmm....Jednání Heleny je mimo jakýkoliv zdravý rozum...
Sir George Martin: Producent (2011) (TV film)
Pěkný a jeho učitelka hudby probůh... 😀
Slečny přijdou později (1966)
Hmm...
Vášeň kinooperatéra:aneb Bašusovo kinotechnické muzeum (1981)
Fajne...