Recenzie (110)
Il Boemo (2022)
Já nevím, tam se prostě nic nedělo... 🤦
Planéta Praha (2022)
Napínavé! Spousta drobných příběhů, většinou s aspoň trochu dobrým koncem. Nejvíc pobavila konvertující myš a zaujali mravenci Amazonky. Člověk se opravdu potom asi začne koukat kolem sebe jinak.
Známi neznámi (2021)
Nemůžu dát hvězdy, protože film mi přišel super, jenže úplně zbytečný... Nevím, proč se muselo přetáčet to, co už existovalo (a za co jsem dala prát hvězd). Snad jedině kvůli Hofmannovi.
Trojuholník smútku (2022)
Asi kvůli tomu, jak to bylo vyhajpované, nebo možná kvůli tomu, že jsem nemohla zhlédnout celé na jeden zátah, ale tenhle vychvalovaný film mě až tak nechytl... Kapitánská večeře dobře absurdní, ale nepobavila mě, naopak závěr na ostrově mi přišel nejlepší. "I love you because you give me fish."
Rozčarovaná (2022)
Dle očekávání :-) jako velkého fanouška Enchanted mě to neurazilo, takže dobrý... Samozřejmě kvalit prvního dílu to nedosahuje a mrzí mě, že všechno nezachránil Pip :-(
Hawkeye (2021) (seriál)
Jednohubka, ideální, když se vám nic nechce. Ani myslet.
Coco (2017)
Vizuálně pěkné, příběh asi takový, jak ho čekáte, poselství o rodině nade vše a přežití ve vzpomínkách milé. Mám ráda animáky a naštěstí je jich poslední dobou dost kvalitních, u kterých si člověk může oddechnout.
Radius (2017)
Nemám ráda filmy, kde je zároveň sériový vrah a zároveň vesmírná záhada, kterýžto dvě věci spolu nijak nesouvisí. Prostě to celý ten film posunuje za mě do roviny braků. Jinak to byla taková normálně blbá akční hloupost.
Thor: Láska a hrom (2022)
Jsem zvědavá, jak moc špatná bude muset být další marvelovka, abych je přestala sjíždět. Spousta wtf momentů, namátkou New Asgard, Starlord udílející rady do života, Dad Bod.
Planeta Česko (2017)
Užovky pod zoo, mufloni v Mostě, sysli, bobři, tesaříci. Díky za rozšíření obzorů.