Recenzie (27)
Ja som Sam (2001)
První film kde jsem se seznámil se Seanem Pennem. Jaký pak pro mě bylo překvapení když jsem o několik let později viděl U-Turn :D ale vážně Seanův výkon je dechberoucí.
Putování s dinosaury - Monstra pravěkých oceánů (2003) (seriál)
Absolutně nechápu vysoké hodnocení....zpracování sice krásné ale infantilní hraní na cestování časem a rádoby akční scény s minimem základních informací o mořských tvorech mě rozčilovalo po celou dobu...velká škoda
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Hollywoodskej škvár, který nemá s atmosférou středozemě nic společnýho...nezapomenu na nadšení když sem se dozvěděl že Jackson převzal režii a na tohle zklamaní taky dlouho nezapomenu...vždy sem si strašně přál aby byl jednou natočený Silmarillion ale prosím ne doufám že se to nikdy nestane
Hra o trůny (2011) (seriál)
po skvělé první sérii je pro mě druhá strašným zklamáním....
Comedy Central Roast of Charlie Sheen (2011) (relácia)
charlie byl dobrej zbytek byla banda debilů kteří se snaží být vtipní
Úžasné premeny prírody (2009) (seriál)
něco neskutečně nádherného...
Jak na ryby s Rudou Hrušínským (2011) (relácia)
Pořad který je na první pohled dělaný s láskou k rybám a který stál velkou námahu ukazuje správný přístup k rybaření a je pro něj velkým přínosem skvělá práce
Rybí legendy Jakuba Vágnera (2011) (seriál)
musím říct že dokument se mi vcelku líbil občas mi vadí že někdy připomíná více cestopis než dokument o rybaření ale budiž od Vágnera sem viděl už daleko horší počiny co mě ale zaráží je nízké hodnocení jiného pořadu o rybaření a to nové díly Jak na ryby s Rudou Hrušínským které jsou podle mě daleko kvalitnější.
Smrtonosná jazda (2011)
jedna hvězda za snahu o nadhled druhá za Williama Fichtnera a Davida Morse...jinak strašnej brak co brak strašná debilita
Poslední plavky (2008)
sem čekal aspoň formát nákejch bobulí ale tohle byl fakt totální úlet....