Posledné recenzie (5)
Wonder Woman (2017)
Já byla nadšená! Je to comics, není to další Logan, ale za mě teda jasné 4*. Na ty dvě hoďky jsem se vrátila zpátky v čase a seděla jsem v kině natěšená jako malá holka a s údivem sledovala na plátně krásně naivní hrdinku, co šla zachránit svět. Efekty taky super, hlavně laso, to bylo boží. Dokonce i tolik kritizovaný konec se mi líbil, nebo alespoň nevím, co bych na něm měnila. Jednu hvězdu odebírám hlavně za délku filmu.
Pasažieri (2016)
Románek ve vesmíru, jedno klišé za druhým, půlka filmu úplně o ničem, no a nakonec docela happyend. Nerozumím celkem vysokému hodnocení, za mě teda 2 hvězdy (a to jen díky pěkným obrázkům vesmíru).
Gilmorova děvčata: Rok v životě (2016) (seriál)
První tři díly jsem moc nevěděla, co si o tom myslet. Co nejvíce věcí a postav nacpaných do tří epizod, takové zmatené, uspěchané (a ne v tom dobrém gilmorovském slova smyslu). Nicméně šmrnc a vtip nechyběl. Dala bych o hvězdu nebo dvě méně, nebýt 4. epizody. To byly pravé Gilmorky! U posledního dílu jsem se cítila doma, vrátila jsem se o těch deset let zpátky a jakoby se vůbec nepřestalo natáčet. Konec jsem obrečela a s údivem jsem seděla ještě pár minut po titulcích.