Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Volajú ma Earl (2005)
Columbo (1971)
Bratstvo neohrozených (2001)
Mr. Bean (1990)
Dr. House (2004)
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (2003)
Moje nejoblíbenější kriminálka,velmi osobitá,charismatická s kapkou černého humoru. Snad ani jednu epizodu jsem nevynechal, každý díl nabízí velmi zajímavé případy a nádherně zpracovaný humor, charisma Leroye Jethra Gibbse je skvostné a třešničkou na dortu je sukničkář Antony Dinozzo. Trochu mě zklamalo umrtí Kate a hlavně nástup Zewy která nedokázala zaplnit její místo naplno, přesto naprosto bezkonkurenční kriminálka pro každého (hlavně pro mě) jasných 5 hvězd :D