Posledné recenzie (27)
Unesené (2013)
Možná jsem čekal až moc, ale rozhodně se jedná o jeden z nejlepších trillerů poslední doby. Atmosférou se to sice nevyrovná kultovnímu Sedm, nebo Mlčení Jehňátek, ale příběh a zápletka rozhodně nezaostává.
Gravitácia (2013)
Intenzivní.
Ladič pian (2010)
Tenhle film má všechno, co má krátkometrážní film obsahovat.. Formálně dokonalý, každej záběr má smysl..