Recenzie (36)
Pýcha a predsudok (2005)
Ehm, viděla jsem tenhle film asi tak stokrát a stále není okoukaný. Miluju ho.
The Words (2012)
Tři úžasné příběhy o lásce neuvěřitelně dobře se prolínající... nedokázala jsem se odthrnout. Krása.
Jedlíci aneb Sto kilo lásky (2013)
Otřesný zážitek ! Česká komedie má velmi "vysokou" úroveň.
Zvodná krása (1996)
Dýchlo na mě Toskánsko a pomalu plynoucí život bohémských umělců. Krása.
Nebezpečná metóda (2011)
Tak toto je film možná tak pro lidi, kteří jsou zběhlí ve psycho. výrazech. Nám obyčejným smrtelníkům tento film nabízí jen hodinu nudy a konečně půl hodiny zábavy.
Kid (2010)
Chci dokázat alespoň půlku toho co dokázal on.
História násilia (2005)
Já mám tyhle thrillery strašně ráda. Navíc Viggo je prostě nejlepší :)
Prísľuby z Východu (2007)
Po prvním podříznutém krku jsem pochopila, že tohle není film pro holky (srčící krev z krku, "mňam"), ale vydržela jsem a stálo to za to :) Náhled do ruské mafie s Viggem, to je prostě nezapomenutelný zážitek. Navíc se to vše točí kolem malinkatého miminka, tudíž se zde najde i citlivá duše. Scéna v lázních tomu dodala akčnosti a odhalila velkou odvahu Mortensna (páni). Dasvidanija!
Sex v meste 2 (2010)
Jou. Tak tomuhle se říká film bez hlavy a paty ! Dvě jen kvůli tomu, že mám tak moc ráda Carrie.
Candy (2006)
"Dneska to chci zkusit jako Ty.."