Obľúbené filmy (10)
Láska nebeská (2003)
Romantika ve velkém stylu. To co vám jinde připadá jako klišé nebo neupřímné tady funguje na jedničku. Osobně nejraději mám dějovou linku s Colinem Firthem a jeho portugalskou služebnou. Krom toho je jedno kolikrát tenhle film vidím, stále na mě působí stejně jako poprvé – ať žije sentimentalita. K čertu došlo to tak daleko, že se na to musím dívat o samotě.
Spomienky z Afriky (1985)
Silný příběh o jedné výjimečné ženě a o lidech, které potkala v určitém úseku svého života. Film vypráví o přátelství, svobodě a dvou osudových, v určitém smyslu tragických láskách (jedna k muži, druhá k Africe) . Vzpomínky na Afriku staví na strhující africké scenérii, skvělé hudbě, perfektní výpravě a bezchybných hereckých výkonech Meryl Streep, Roberta Redforda a v neposledním případě Klause Marii Brandauera. Díky jiskření/chemii či “pouze“ charismatu obou hlavních představitelů, považuji Streep a Redforda za jednu z nejúžasnějších romantických filmových dvojic, jež jsem měla to potěšení vidět.
Clerks 2: Muži za pultom (2006)
Je pravda, že většina filmů Kevina Smitha si mě doslova podmanila. Ale mix sarkasmu, filmových odkazů a romantiky povyšuje Clerks 2 na něco víc než klasicky Smithovsky zábavný film. (moje The Best Good-Feel Movie).