Recenzie (4 180)
Naše tradice - 1. máj (2014) (epizóda)
1. máj je den mezi jarní rovnodenností a letním slunovratem, kterému předcházel studentský majáles, a je to den, kdy se stavěly májky.
V karavanu po Polsku - Epizoda 3 (2024) (epizóda)
Opět Lublin, takže nuda, ale co jsem nevěděl, i tady začali pěstovat víno. 5/10
Skryté skvosty - Hořovice (2024) (epizóda)
Docela pěkný zimní díl a zasněžený zámek. 6,5/10
Vedľajší produkt - Episode 1 (2024) (epizóda)
Líbilo. Tomáš Maštalír prostě je skvělý, Martin Hofmann snad ještě dostane větší prostor, Zuzanu Stivínovou jsem čekal o dost ostřejší a mile mě opět překvapila Pavla Beretová.
Na cestě - Na cestě po Amerických Panenských ostrovech (2012) (epizóda)
Turisti, turisti, turisti... auta s volantem vlevo dotažená ze států a přitom se tu jezdí vlevo, takže turisti těmi půjčenými auty dost bourají, kdo by to byt řekl.
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
No což o to, sledoval jsem to to těch nedělních večerech pravidelně, ale snad nikoho nenapadne, aby udělal pokračování.
Božie mlyny (2021) (seriál)
U druhého dílu jsem tak nějak pochopil, proč se o tom píše jako o Krimi/Komedii. Ale tak jak úplně nemusím Myšičku, tak taková je to komedie plná divokých převleků, divně napsaných rozhovorů atd. 5/10
Božie mlyny - Ázijská ruža - zlomená kvetina (2021) (epizóda)
Jiný konec se si ani nedal čekat. Opět to bylo takové gumové, ale kupodivu Myšička mi tu tentokrát ani tak nevadil. 5/10
S kuchárom okolo sveta - Le Globe-cooker : Le Vietnam (2008) (epizóda)
Frédéric Chesneau tu jede do hor na Vietnamsko-Čínské hranici na motorce Minsk stejné jako Richard Mammond v jednom speciálním dílu Top Gearu. A pak už rychle na pobřeží do kouzelné zátoky Ha Long. A pak na jih. Velmi pěkný díl.
Cimrman v říši hudby (2006) (divadelný záznam)
Na rozdíl do záznamu Dlouhý, široký a krátkozraký ze stejného roku pouze ve formátu 4:3. ... po víně, po víně, vždy se trefíš do skříně.