Obľúbené filmy (10)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Forrest Gump (1994)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Parádna old-school sranda. Originálna s minimom PC efektov. Akcia jak sa patrí, naháňačky tiež a herci ani nehovorím. 5/5
Drive (2011)
Bol som na tom v kine a popravde poviem, že som čakal film na štýl "Transporter" usudzujúc podľa traileru. Trošku ma to sklamalo ale film bol aj tak skvelý. Ja som sa bavil (čo sa nedá povedať o kamarátoch čo šli so mnou) celý film, aj keď bol občas nudný a celkovo natiahnutý spomaľovačkami. Film zo začiatku nudný sa neskôr premenil na taký "mäsiarský" film :D Ono sa to asi ani inak nedá nazvať po scéne s prerezanou rukou v garáži a rozkopanou hlavou vo výťahu. Ale film to len prikorenilo. :) Nenáročného diváka film jednoznačne sklame a unudí k smrti. Tým odporúčam toho "Transportera" :) Keby je ešte v kinách tento film, tak by som si skočil naň ešte raz. 5/5.