Obľúbené filmy (8)
Forrest Gump (1994)
Forrest je pro mně nejspíš už navždy tím úplně nejvíc nejlepším filmem, a druhé místo za Shawshankem na tom nic nezmění. Pro jednou se plně ztotožňuji s názorem Akademie :o)
Podraz (1973)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Sedem (1995)
James Bond: Casino Royale (2006)
Klub bitkárov (1999)
Určitě nejsložitější a nejtěžší Fincherův snímek, který jsem si naplno vychutnal až na druhé shlédnutí. A s každým shlédnutím si ho užívám víc a víc :) Vynikající Edward Norton a Brad Pitt a typická fincherovská depka. Mistrovské dílo...