Recenzie (466)
Tiesňová linka (2013)
70 % | Michael Eklund byl fajnovej, táhl v podstatě celý film. I když Halle Berry taky nepodala špatný výkon. Celkově lehce nadprůměrný thriller, který na jedno zkouknutí slušně zabaví.
Výstrely pri O.K. Corrale (1957)
Pohodový western, jen škoda občasné zbytečné teatrálnosti.
Hľadanie Krajiny - Nekrajiny (2004)
Hezký emocionální film s úžasným hudebním doprovodem.
Záchrana boha (2008)
Film o vrahovi, kterého v kriminále osvítilo a dal se na víru v Boha. A nejen to, dokonce se rozhodl, že ji bude šířit v jemu známém prostředí plném drogových dealerů, pasáků a jiných grázlů. Toho pánbíčkování tam je tedy až dost, ale kupodivu to působí vcelku přirozeně a celý film docela dobře odsýpá a dobře se na to koukalo. Až tedy na pár scén, kterými to zbytečně pokazili, za ty hvězda dolů.
Cintorín domácich zvierat (1989)
50 %
Resident Evil: Zánik (2007)
Bezva akčňárna, bezva atmoška, bezva Milla Jovovich. A nijak zásadně to nezmění ani prostý děj, pár hůře působících okamžiků nebo závěr filmu s v podstatě bezva "nesmrtelným" mutantem.
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
Možná příliš naivně podané, ale i přesto velice zajímavě a originálně zpracované téma.
Breakheartský priesmyk (1975)
70 % | Pohodová jednohubka, která má zajímavé spojení westernu s detektivkou, nemá žádné větší slabiny, nicméně ani ničím nevyniká.
Svět podle Mallory (2010)
Zbytečně moc průhledný a jednoduchý děj bez větší pointy, ale zase lepší, než nějaký trapný klišoidní happyend. I přes to mě film bavil, což bylo hodně díky bezva hercům.
Vražda v Orient exprese (1974)
Albert Finney mi v roli Poirota moc nesedl a po nějakém tom čase začne být film více utahaný.