Recenzie (2 632)
Kafarnaum (2018)
Pět a už to nikdy nechci vidět! Nikoli proto, že se na to "špatně dívá", nejsem pokrytec. Důvodem je, že mě během projekce napadaly termíny proti lidskosti: "sociální inženýrství, sterilizace, kastrace, odebraní dětí nezodpovědným rodičům, kteří si z vlastních dětí dělají otroky, dále poprava za znásilňování jedenáctiletých děvčátek " a tak dále, a tak dále, a z toho je mi na blití, protože jinak se pokládám za kultivovaného lidumila, přejícího lidstvu jen to dobré. Ovšem tady padla kosa na kámen. Nedělám si iluze, realita je jistě horší, čili je tento film odrazovým můstkem k solidní depce. Natočen tak, že mi hlava nebere, jak to štáb dokázal, fyzicky i psychicky. Zain zahrál skvěle, přirozený talent, a ten maličký roční bobíšek? Pohled na něj mi srdce rval. Pohled na jeho maminku samozřejmě taky. Nic pro slabší nátury. Rovněž jako několik zdejších komentujících, odmítám názor: na co je takový film dobrý, ždímání emocí přes děti a podobně. Film je to důležitý, silný, má vysokou výpovědní hodnotu a pokud není člověk vyložené pako, rychle si u něj uvědomí, jaké štěstí máme my, co žijeme na jiném místě, v reálném blahobytu.
Barokní srdce Evropy - Barokní šálení (2020) (epizóda)
Opatrný optimismus, sice mě rušilo rychlé přelétání ze stavby na stavbu, ale beru to, jako úvod. Snad se to v dalších dílech uklidní. Hezká podívaná.
Hassel (2017) (seriál)
Ola mě baví dávno a Hassel začíná vcelku slibně. Jsem zvědavá, jak se to vybere dál. Po první části lepší průměr.
Miesto zločinu Ostrava - Krásne svetlo (2020) (epizóda)
Tak snad jen za scénku na točně 104 v Michálkovicích, kde otázka: "Co by v takové prdeli dělala?" kdysi rezonovávala mou krásnou nevybouřenou maličkostí den co den...
Šejdrem (2008) (TV film)
Moc pěkný televizní film, výborně obsazený, dobře zahraný a s kvalitním scénářem. Maruška skvělá. :)
Milan Rastislav Štefánik (2019) (TV film)
Připomínalo mi to životopis Járy Cimrmana.
Klaus (2019)
Co já vím? Nevím. Asi jsem neměla náladu, ani děcka to nebralo. Zkusím znovu, ale u animáku většinou zabírám na první dobrou..
The Last Hangover (2018)
Ve srovnání s Brianem je to výrazně stručnější, ale to nevadí, poněvadž ta údernost je chválihodná. Beru-li v potaz, že mezi dílky je čtyřicet let, Brian je stále nejvíc, ale tohle je taky mazec. Chlapci se do večírku opřeli solidně.
Potvora (2016) (seriál)
Okouzlující a druhou sérií jsem okouzlena i já. Zpočátku mi trochu vadilo, že je formát lehce obšlehnutý z Mirandy, ale rychle se to vybralo jiným směrem, což chválím. Dobrého pomálu a 6+6 je fakt málo.
Potvora - Série 2 (2019) (séria)
Výborné! druhá série se mi líbila ještě víc než první a Phoebe Zlatý Glóbus přeji. Šikovná dáma, po zásluze oceněná. i ona i celá série.