Obľúbené filmy (10)
Fontána (2006)
Mlčanie jahniat (1991)
Kmotr 1, 2, 3 (1992)
Requiem za sen (2000)
Drive (2011)
Nech vojde ten pravý (2010)
Ona (2013)
Ale prosím Vás, choďte niekam do prdele s černošskými otrokmi...pre mňa jednoznačný víťaz. Scenár, hudba, Scarlett, Spike, Joaquin...super komenty J*A*S*M , Daji, Bachy. Idem si pustiť niečo melancholické a premýšľať nad "prepálenou" stopážou, bfff. edit: dovolím si citovať vetu z recenzie nemenovaného portálu :"přesto myšlenka, která by nás měla „posadit na zadek“ poněkud chybí." Ehm, no čo dodať :D