Obľúbené filmy (10)
Svet podľa Prota (2001)
Občan Kane (1941)
Adela ešte nevečerala (1978)
Forrest Gump (1994)
Motýlik (1973)
Ľalie poľné (1972)
Obchod na korze (1965)
Vtedy na Západe (1968)
Krstný otec (1972)
The Doors (1991)
No comment. Absolútne bravúrne spracovaná záležitosť. Sám sebe sa čudujem, že to píšem po 20-ich rokoch od mojeho prvého vzhliadnutia. To je to , čo som dlho potreboval vidieť.