Recenzie (25)
Možná, miláčku (2000)
Hodnotím 3 * ale jen kvůli Rowanu Atkinsonovi a Hughu Lauriemu, kteří neměli chybu, jinak samotný film o ničem. Touha Lucy po dítěti, byla přehnaně tlačená do popředí a na ostatní věci už nebyl pořádně prostor.
Nie je z teba až tak paf (2009)
Co mě opravdu pobavilo, byla hned první scéna s tou malou holčičkou. Tu jsem si pustila asi 7x, než jsem se dostala ke zbytku filmu, který už tak slavný nebyl, ale i přesto tam bylo pár dobrých vtipů a hlavně pravdivých věcí ze života.
Jaderná havárie: Den první (2008) (TV film)
Jaderná katastrofa je poměrně náročné téma, a když si ho vezme do rukou špatný filmař, vyleze z toho takovýhle film. Dokoukala jsem se jen proto, že jsem čekala, až přijde nějaká pořádná akce a ono pořád nic. Nechci úplně odsuzovat, protože někoho to třeba může bavit, ale mě to prostě nic neříká.
Iná sestra (1999)
Hezky vymyšlený film, o dvou mentálně zaostalejších studentech, kteří usilují o život mezi normálními lidmi a bojují za svou lásku. Juliette a Giovanni byli ti praví herci pro ztvárnění dvou hlavních postav. Jediný co mě štvalo byl ten dabing, takže příště se na to radši budu dívat s originálním zvukem.
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Začátek mi přišel trochu nezáživnej, ale nakonec se to docela zajímavě rozjelo, a i když sci-fi nepatří mezi mé oblíbené žánry, tohle jsem si vcelku užila. Velký podíl na tom měl hlavně Chris O´Dowd se svým hereckým výkonem. Pěkný film, ale znovu vidět nemusím.