Recenzie (221)
Athena (2022)
Uhrančivé řecké drama z francouzského předměstí.
PSH Nekonečný příběh (2022)
Jedna hvězda je navíc čistě za mojí předpojatost. Vyrůstání na Jižáku je ve mně silné zakořeněné. Betonové hřiště, metro plné panelů a tagů, nahrávání hudby z kazety na kazetu, striktní hiphopového party, grafitti a první koncerty. Když jste součástí vznikajícího fenoménu, jste jeho svědek a vaše svědectví je čistá láska.
Spider-Man: Bez domova (2021)
70%
Železné srdce (2014)
Z odstupem času je to skvělej kousek. Boje na dvou frontách. Válečných a humánních.
The Gray Man (2022)
Laciná, nabubřelá, pozérská, kýčovitá sračka.
Top Gun: Maverick (2022)
Tenhle "oldtimer" nakopal prdel všem spektakulárním CGI spektáklům za posledních 20 let. Nádherná jednohubka. Podruhé už z toho budou bolet zuby.
Studená vojna (2018)
Až po druhém shlédnutí jsem plně docenil.
Sila (2021)
A přitom stačilo zajít si k psychologovi...
The Many Saints of Newark (2021)
Ježiš to byla nuda!
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Druhá hvězda za Colina Stetsona. Jinak zbytečnej film.