Recenzie (176)
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica (2005)
Panebože, zabte tu Lucinku, copak tohle je nějaký děcko?
Divočina (2006)
Kéž by to bylo aspoň průměrné. Tenhle animáč sice, jak se lidově říká, neurazí ani nenadchne, ale daleko víc nenadchne, než neurazí. Je sice nadmíru jasné, pro jakou cílovou skupinu asi bude - v kinosále nás bylo sedm a já jsem rapidně převyšoval věkový průměr - nicméně to není důvod, aby pořád dokola vznikaly filmy podle neskutečně ohraného tématu, s krystalicky průhledným dějem a odporně křečovitými dialogy. Pár mírně dobrých hlášek a vcelku dobrá animace dají dohromady alespoň na tu jednu hvězdičku, ale to je tak všechno, Divočina je kýbl nudy a škoda peněz.
Psycho (1960)
"Any calls?" "Teddy called me. My mother called to see if Teddy called." :))
Skrotená hora (2005)
Zase mě dostali, parchanti!
Rafťáci (2006)
vtipné, svižné, zábavné, plné reklamy
Memento (2000)
Originální film s neokoukanými tvářemi (s výjimkou Carrie-Anne), skvělou pointou a především velice nápaditým způsobem podaný, aniž by to bylo samoúčelné. Noapak, účel světí prostředky a tady to platí dvojnásobně.
Dogville (2003)
Velmi se mi to líbilo. Bylo to depresivní a žlučovité.
Hmla (1980)
Velká, ale opravdu velká škoda, že byl slibný námět vyprávěn tak ospalým tempem, kterému na druhou stranu nechyběla pořádná dávka carpenterovského napětí. Hudba taková, jakou mám u Johna rád, herecké výkony bez výhrad, kamera pěkná...Opravdu velká škoda, mohla to být špička.
Psycho (1998)
Co tenhle film má vlastně za smysl?
Leví kráľ 3 - Hakuna Matata (2004)
Jen se divím, proč se to jmenuje Lví Král a ne třeba "Paměti Timona a Pumby", ale všudypřitomný komentář "spolutvůrců" nám dává nahlédnout do zákulisí celé legendy a dozvíme se, že hlavním hrdinou není Simba ale ti, kdo jej vychovali. Je to bžunda.