Recenzie (142)
Oni žijú! (1988)
Film námětem určitě více než zajímavý. Jen provedení trochu slabší.
Červený kapitán (2016)
Nevalné herecké výkony, příííšerný dabing!!!
O Janovi a podivuhodném příteli (1990) (TV film)
Krásný temný, ale hlavně tajemný příběh. Krásná Hapkova hudba. Dnes jsem tuto pohádku viděl poprvé a byl jsem skoro až dojat. No skoro...prostě byl. "...bez konce by život ztratil svou cenu."
Četníci z Luhačovic (2017) (seriál)
Nemastný, neslaný, hooodně slabý odvar Četnických humoresek. Ideální ke spánku u puštěné TV...
Zádušní oběť (2017) (TV film)
Na začátku mírné napětí a na konci mírné zklamání. Asi nejslabší zpracování Körnerovy předlohy. Nebo, že by to bylo už tou předlohou?
Clara Immerwahrová (2014) (TV film)
Dát takovýto životopisný film několik dní po chemickém útoku v Sýrii (ať to udělal kdokoliv!) , tak tomu říkám přímý zásah! Opravdu moc zajímavý film.
Svet pod hlavou (2017) (seriál)
Zatím dobrý a divím se těm "odpadům" v hodnocení. Ale tahle jako jiní berou Svět pod hlavou, tak já jsem se zase minul s Kosmem.
Perfect Days (2011)
Pusťe si to poprvé někdy v sobotu večer na komerční televizi plné hodinových bloků reklam a usnete u toho jako já taky...
Neobyčejné životy - František Peterka (2012) (epizóda)
Tak se tam nahoře mějte hezky,pane Tumpach ! :-)
Příliš hlučná samota (1994)
Nuda.....nuda.....nuda.....nud....nu.....n..... Hrabala fakt umí asi točit jen Menzel :-(