Recenzie (277)
Štyri izby (1995)
Úžasná epizodka od Rodrigueze za 5 *, ostatní nic moc až odpad (Tarantina si narozdíl od mnoha zde nesednu na prdel)..
Komando (1985)
Pokud člověk vypne mozek a nepřemýšlí nad tím, co všechno je člověk (zde v podání Arnieho) schopný přežít, tak se náramně pobaví...
Prehistorický zabijak (2002)
V první části filmu jsem přemýšlel, co z toho vypadne, od chvile, kdy sjizdeli pochybnym vytahem na dvou lanech kamsi na dno more, jsem uz jen nevericne trestil oci, co na me jeste asi ceka (zralok udelany snad z gumy:), z ceho se asi dravy rybicky krmily, vrtulnik v zaberech vypadal spis jako modylek na dalkove ovladani)... Film stoji leda za pobaveni nad zpracovanim a hromadou nesmyslu..
Dentista (1996)
Tuhle skoro stomatologickou agitku bych povinně pouštěl malým dětem a hnedka by ubylo děcek s chrupem připomínajícím vylágrovanou převodovku...
Sedmero krkavců (1993) (TV film)
Pokud budou menší děcka zlobit, pusťte jim tuhle pohádku/horor s dominou Chýlkovou a jejím nohsledem Rösnerem a zaručeně od nich budete mít chvíli pokoj:oD
Kill Bill 2 (2004)
Po shlédnutí obou částí můžu prohlásit jediný - nebetyčná kravina. Ve filmu se nesmysly kupí stejně rychle jako Uma kosí hordy protivníků bez pudu sebezáchovy natož rozumu a aspoň trochy umění s mečem. Hvězdička za vyloupnutý oko - to už jsem vyloženě řval smíchy:o) Asi jsem se narozdíl od většiny díval na jiný film.. Nebo že by to bylo tím, že to natočil břídil Tarantino, kterej může natočit co chce a stejně z toho všichni budou paf??.
Šakal (1997)
Výborný film až na konec. Profesionální zabiják přijde, zastřelí, odejde a ne, že se bude zdržovat nějakým klekáním oběti na kolena a kecání s ní... Tvůrci filmu asi nevěděli, jak ho ukončit a tak za každou cenu musí vyhrát dobro nad zlem...