Posledné recenzie (32)
Sucker Punch (2011)
napriek nepriaznivým ohlasom na takéto spracovanie, to robí tento film tak zaujímavým, nekoľko natočiť zase len ako drámu alebo thriller, hoci by to bolo veľmi dobré, nebolo by to inak ničím zvláštne a odlišujúce.
Kuriér 2 (2005)
moja chyba, že som čakala od tohto filmu aspoň toľko, ako pri jednotke...aspoň tú záporáčsku šťabajznu s rozmazanými očami až po líca (stále sporo odetú aj pred malým chlapcom, čo som celkom nepochopila) mohli zvoliť so ženskejšími tvarmi, no asi to je len vec vkusu...
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
ako to, že zakomponovali do toho upírov by až tak nevadilo, keďže sú celkom v móde a ide o fantasy, ale prekážalo mi to, že až kdesi od polovičky filmu hlavnému predstaviteľovi začal rásť a zase sa zmenšovať nos a uši, len aby sa ako tak podobal na toho, čo mal, mi prišlo iritujúce a celkovo to bola nuda...