Recenzie (103)
Pomsta živých smoliarov (2004)
na nemecku teenagersku komediu o zombikoch je to prekvapivo zabavne :)
Saw 4 (2007)
toto uz nie je hra, ale cista zbytocna brutalita bez zmyslu a logiky...
Vítejte ve Švýcarsku (2004)
Komediálna zložka filmu je dosť úboha, ale pod 4 hviezdičky klesnúť nemôžem, keďže som mal možnosť navštíviť Švajčiarsko a takisto Francúzsko a tie rozdiely sú vo filme spracované perfektne. Navyše som pri sledovaní mohol spominať na nádhernú švajčiarskú prírodu... Ach
Jackass 2 (2006)
niet lepšieho filmu na akcie typu chata s kámošmi :)
Jánošík (1935)
Sledovania tohto filmu bola skvela zábava najmä z dôvodu znalosti paródii janošikovskej témy, ako sú napríklad filmy Pacho hybsky zbojník, alebo divadelná hra RND Jaaaaaaaanosiiiiiiiiik. Ale takisto musím poznamenať, že film má na svoju dobu naozaj skvelé spracovanie, ktoré sa nebojí používať aj rôzne kamerové efekty známe z nemeckej povojnovej kinematografie. A Paľo Bielik ako Janošík je jednoducho nesmrteľný.
Satan prichádza (2006)
No ako hodnotit horror, pri ktoreho "hrozostrasnych" scenach sa smialo cele kino... na povodny film to nema ani v jedinom zabere, takze skoda reci....ale sranda to bola jednoznacne :))))
Veveričiak Riško (1979) (seriál)
seriál u nás uvádzaný pod názvom Veveričiak Riško, jedna z najlepších vecí pre deti ako bola urobená... prekrasná animácia a výborný príbeh o malom veveričiakovi a jeho lesných kamarátoch... ach, nostalgia za detstvom...
Anakiseuteu (2000)
Korejci maju pravo byt na Japoncov nastvany a toto je jeden z filmov, v ktorych sa s tymto vyrovnavaju.... Keby si tento film režíroval Chan-Wook Park istotne by to bol este lepsi film, ale aj tak je to dalsi velmi kvalitny korejsky zastupca do zanru gangsteriek
Posledné dni (2005)
davam jednu hviezdicku, aj ked velmi netusim, ze za co, snad len za moju maniu do Nirvany....
Denná hliadka (2006)
tak neviem, mne sa to pačilo viac ako jednotka, bolo to podľa mňa oveľa pochopiteľnejšie a zábavnejšie ako Night Watch....