Recenzie (112)
Muž z ocele (2013)
...za ty triky,jinak teda jako nic..
Top Gear (1978) (relácia)
no,jeste na to mit,,,
Sféra (1998)
....sharon.....
Zradná hlbočina (1999)
nej. film se zraluckama.
Thor (2011)
....no to snad ne???
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
....charles vi,charles umi.....
Na vlastné nebezpečenstvo (2007)
no...do kina v zadnym pripade,ale takhle pekne na vecer v televizce...asi tri,ale pan krobot jednu navic.
Hra o trůny (2011) (seriál)
neni co dodat.saga jako prase...
Drive (2011)
....autika a gore...a trocha ty romantiky.
Bronson (2008)
pravda,trochu zvlastni,ale....asi refn.