Recenzie (270)
The Catch (2016) (seriál)
Je to fajn. Škoda, že nepokračuje.
Dynastie (2017) (seriál)
Luxury 1. série. Náhražka Crystal ve 2. sérii je příšerná.
Blunt Talk - Plané řeči (2015) (seriál)
Easy.
Taká obyčajná rodinka (2009) (seriál)
Je to průměrné, ale v krizi se to dá vidět.
Kňaz na úteku (2015) (seriál)
:)
Ranč (2016) (seriál)
Vidlácká easy sranda.
Znovu 20 (2015) (seriál)
Cool!
Transparent (2014) (seriál)
Mazec. Ale občas to drhne.
K smíchu (2018) (seriál)
Luxusní, vtipné, zajímavé téma a prostředí. Jim Carrey dá vše.
Borgiovci (2011) (seriál)
Jeremy The Best!