Recenzie (270)
Pokémon (1997) (seriál)
Pika, pika - shita, shita!!
13 dní v životě Picassa (2000) (seriál)
Interesantní, nekonvenční, picassoidní....
13. komnata - 13. komnata Oty Zaremby (2007) (epizóda)
Celkem sympoš, s tou Štrougalskou školou to prokaučoval...ale se sedmičkou částečného důchodu + trojkou od olymp. svazu + penězi za péči o rodiče + jejich důchody to suma sumárum není bídný život Bellis perennis, ale solidní standard, o kterém se leckterému plnému důchodci může enem zdát...
13. komnata - 13. komnata Věry Martinové (2007) (epizóda)
Opravdu prudce inteligentní zpěvačka, hadry a ksicht, to je oč na člověku běží... Házet hnůj na člověka, kterému vděčí za vše čím je...vskutku kvalitní povaha typická zpěvaček...zpětně umí machrovat každý, ty děsně trendy rebelko!
Jamie Oliver: Roztančená kuchyně (2002) (relácia)
Nagelovaná kuchta, zlatý ty dvě franciny.
Hladová (2001)
Koukatelný dietní průměr.
Ťažký zločin (2002)
Celkem nuda, závěr by byl fajn, kdyby to nebyla tušárna.
Dannyho trinástka (2007)
Vizuelně vypečeně retroidní vizáž, avšak vyrobeno ve standardní kvalitě, jež neohromí.
HeliCops - Tím AK 1 (1998) (seriál)
Za ty mašiny...
Incantesimo - Okouzlení II (1998) (séria)
+ odpad!