Posledné recenzie (60)
Everest (2015)
Toto je přesně jeden z těch filmů, kdy člověk doufá, že dopadne dobře. On se ale většinou stane pravý opak. Na to skytě varuje věta na začátku filmu: natočeno podle skutečné události. První třetina filmu mi přišla taková slabší. Říkala jsem si však, že toto se prostě musí rozjet. A taky že ano. V průběhu druhé hodiny snímku jsem ani nedutala a modlila se, aby vše dopadlo dobře. Težko říct, koho mi bylo líto nejvíc... Tento film je krásným úkazem toho, co všechno se může na Everestu stát když dojde kyslík, nedodržíte čas nebo se přižene bouře. Co se týče krajiny, tak ta mi opravdu vyrážela dech zas a znova.
Bojovník (2015)
Už hned při úvodu film zaujme výbornou kamerou. Poté pokračuje spádový děj, který zasadí v první půlce velkou ránu a člověk už se jen veze na vlně napětí a může si odkrvit palce, jak moc je drží hlavnímu hrdinovi a oblíbenému herci v jedné osobě. Snímek, který dokáže skvěle zahrát na city je už jen tímto skvostným. Ale v Bojovníkovi to bylo i o excelentních hereckých výkonech. Vše podtrhuje skvělá hudba a atmosféra. Opět další úžasný výkon Jaka Gyllenhaala, který už po několikáté ukázal, že patří mezi špičkové herce a role Billyho mu byla vyloženě šitá na míru.
Macík 2 (2015)
Druhé pokračování komedie Méďa 2 mě zklamalo. Jako by snímek ztrácel dech po chvalitebném výkonu v jedničce. Příjde mi, že jde spíše o dojemný snímek, nežli o pořádně našlápnutou komedii, kterou jsem zažila v prvním díle. Samozřejmě, byly i vemi podařené v tipné kousky, viz Liam Neeson. Dalo se na to dívat, ale není to film, na který bych se v brzké budoucnosti podívala znovu. I délka mi přišla zbytečně natahovaná. Kdyby se vystřihlo pár nezáživných míst, tak by to mohlo udělat převrat a film by dostal to, co postrádá - šmrnc.