Recenzie (56)
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Nečetl jsem knihu
Pod zemou (2014)
za jednu lekačku
Pozemšťané (2005)
Nemám slov
Sestrička (2013)
Tento film mě mile překvapil a herecký výkon Paz de la Huerta byl opravdu skvostný,setkal jsem se s touhle herečkou poprvé a teda klobouk dolů,její výrazy,chůze,pohledy a celkově ji ta role opravdu seděla sice dávají všichni nízke hodnocení ale za me jasných 5 ani chvilku mě film nenudil a celkem rychle děj utíkal
Temné nebo (2013)
Po dlouhé době zajímavý horor na téma,,které dodnes není vysvětleno jestli jsou nebo nejsou mimozemštani,,za mě 5 hvezd za jednu lekačku při které jsem vylétl z kůže:DDDDDDDDD
Tower Block (2012)
best Jack O Connell
Nič nás nerozdelí (2012)
Nezapomenutelný zážitek,,tento film mě opravdu zasáhl, a bude mi dlouho ležet v hlavě
Manželská terapia (2012)
Meryl bez chybičky,,jinak málo vtipu,,a celkem nuda,,trošku zklamání
Samsara (2011)
Nemám slov,dech beroucí zážitek
Dogani (2011)
Jeden nejrealističtější film na tohle téma,,opravdu mi to vehnalo slzy do očí a chvilema se mi chtelo i zvracet ,,opravdu kloubouk dolu před hercema ktetří na to mněly žaludek to takhle zahrát.