Recenzie (42)
Hviezdna loď Galactica (2004) (seriál)
Dílů s vatou je od druhé série přítomno víc než aby to zvládlo držet mou pozornost 4 série, ale je to takové povinné doplnění "základního sci-fi vzdělání".
Jednotka samovrahov (2016)
Soundtrack byl plny ohranych hitu, co herec to jina uroven schopnosti, neoriginalni dej, americky konec... i pres to vse jsem se velmi bavil.
Skins (2007) (seriál)
První dvě série (ač jim chvíli trvalo než vtáhly) jsou za **** ale další jsou jako jiný seriál, který jsem neměl sílu sledovat.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Zabava na podivani, ale dohromady se tam nic nestalo..
Loren Cass (2006)
Nejde o to, že si přestaneme jít za svými cíli, ale o tom, že přestaneme snít...
Max Payne (2008)
Kdyby do toho ještě přisypali pár milionů na dopsání scénáře a přetočení scén kde se hercům nechce hrát... chybělo málo, ale chybí důležité dílky
Moderná rodina (2009) (seriál)
Viděl jsem pouze pilot - provařená témata, humor pramenící z trapných situací, žádná z rodin nezaujala.
Tie roky sedemdesiate... (1998) (seriál)
Ze začátku to byl trochu jiný sitcom - děj se hýbal, postavy se vyvíjely.. ale pak si autoři uvědomili, že tímhle tempem by za dvě série všichni odjeli na vysokou, tak to roztáhli na zaseknutý sitcom podobný všem ostatním...
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Viděl jsem ani ne 4 díly a myslím, že by tomu víc seděla filmová podoba.
Superjail! (2007) (seriál)
Jednoduchá animace a spousta brutality, která nemá pointu. Druhá série vypadá "nověji" a snaží se mít děj, ale moc se jí to nedaří. Já raději propečenější bifteky...