Recenzie (1 017)
Drogy a.s. (2010) (seriál)
Viděl jsem akorát ten díl o drogách v pornoprůmyslu a bylo to velice zajímavé.
Poslední rudý princ (2015)
Skvěle zpracovaný a vyvážený dokument o vůdci KLDR.
Život (2017)
Ten flubber byl ale sakra nechutnej ! :D
Pompeje: Kdyby kostry mohly mluvit (2010) (TV film)
Skvělý! Takový badatelský dokument s dobře hranými scénami z té doby.
Vznik a pád království ševců (2004) (TV film)
Z tohoto dokumentu mám pocit a) prezident Edvard Beneš byl velice zákeřný člověk ve vztahu k J.A Baťovi b) synovec Tomáš Baťa junior byl taky pěkný hajzlík.
Snowden (2016)
Vynikající filmeček.
Ocko je doma (2015)
Skvělá komedie! Moc jsem se bavil! Nejlepší scéna s motorkou.
Čo sme komu urobili? (2014)
Některé scény byly fajn, ale na 4* to fakt nevidím. Komedie o tom jak je Francie v prdeli, mě tedy moc neoslovila.
Mistři zastavárny (2009) (relácia)
Občas jsou tam zajímavé díly.
Valašsko, kruté jaro 1945 (2015) (TV film)
Zase jsem se něco nového dozvěděl o konci války na Valašsku...kde žiji.