Recenzie (1 017)
Adelheid (1969)
Psychologické drama o tom jak je těžké navázat vztah s potupenou Němkou v bývalé nacistické vile, postavy mají své příběhy, které i přes snahu poručíka k sobě prostě nepasují, vše končí tragicky... Myšlenka znamenitá, návrat do Sudet po tolika letech, kde žili Němci je v tomto filmu vykreslena tak zvláštně, Češi získávají zpět svou čest i území a Němci jsou na tom opačně.
A dost! (2012) (relácia)
Ten Tuna je fakt šašek to je děs. No ostatně skvěle zapadne mezi ty ostatní ze streamu myslím ty dementy.
Aféra Thomasa Crowna (1999)
Ať žije originál ! http://www.csfd.cz/film/4815-pripad-thomase-crowna/
Afghánistán bez obalu (2011) (TV film)
Super vidět naše okupanty, krátká stopáž vypovídá o zbytečnosti tohoto filmu ...
Afghánistán, země míru a meče (2012) (TV film)
Musím podotknou dívat se na to dá, víckrát si to pouštět nebudete. Oceňuji, že tam jsou nejsou zbytečně přehnané emoční chvilky, dokumentární film na mě působil suchým dojmem, co má obhajovat vyhozené prachy za tuhle misi.
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Působivý příběh s robotickým gigolem Jude Law a se skvělým medvídkem Teddym, o robotickém chlapci pro mě příjemné scifi z futuristické budoucnosti.
Ako porodiť a nezblázniť sa (2012)
+ herecké obsazení, - totální kravina
Ako prichádzajú sny (1998)
Tohle nebylo nic pro mě, nenadchlo mě to... a nezachránil to ani Robin Williams.
Al Džazíra - jiný úhel pohledu (2004)
Líbílo se mi jak mu ten reportér dával dobrou čočku a ten mlel pořád to svoje, že nepřijeli kontrolovat ropné vrty jen přinést demokracii a odstranit zlého Sadama (dřívějšího spojence a kupce bojových plynů).
Alibi na mieru (2017)
Super komedie, bavil jsem se fakt hodně.