Recenzie (7)
Avatar (2009)
musim rict ze Cameron vi za jaky nitky zatahat a cim zapusobit na sirokou verejnost....jeste k tomu pridejte muj oblibeny zanr a je to...vizualne fantasticke i ten nejmensi detail stoji za vsimnuti ..pribeh byt predvidatelny tak strhujici ..neni co resit :)
Vesmírna pechota (1997)
opravdu muj oblibeny kousek ..krasna vize totalitniho rezimu s mottem zabij si sveho brouka to se musi proste jeden pousmat..navic opravdu jine scifi pojate proste jinak :) vsechno je tak naprosto jednoduche az prehnane ale ma to svoje kouzlo..
Nepohodlný (2005)
politicke drama,Ralph Fiennes,Afrika..jedna radost
Zbohom, baby (2007)
mno jeste nad tim musim popremyslet ..porad sem mel tendenci to srovnavat s knizni serii ale i s podobnymi filmy ,prekvapil me nevim proc Casey Affleck ,pribeh bez diskuze kvalitni.....ale neco mi tam chybelo
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000) (seriál)
ne tak ne prehodnocuju puvodne sem dal 5 hvezdicek ale proste ubiram ..nevim jestli je to rozpolozenim nebo co ale ten serial me stve...skouknul jsem ho asi po 5ty a najednou jsou vsichni strasni idioti namysleny tupy ,pokrytci,sobci nesmyslne si stojici za svymi nazory a ani radoby idylicka atmosfera vseho okolo to nezachrani....zeptejte se me treba za rok ale ted je to horsi prumer...
Láska nebeská (2003)
ač neromantik (co se týče filmů) skvost ,nadherný obsazení,a jo..láska je skutečne všude..
James Bond: Quantum of Solace (2008)
mam rad Bondovky...ale tohle proste...ne a ne...lepsi komentar me proste nenapada...