Posledné recenzie (74)
Narušiteľ (1989)
Taký nenápadný ale celkom slušný béčkový 80tkový slasher. Práca s kamerou dosť fajn, rovnako tak budovanie napätia. Nemá to síce žiaden dej a herci poväčšine prehrávajú, ale na tej malej ploche supermarketu sa režisér celkom vyhral. Sympatická vyvražďovačka.
The American Society of Magical Negroes (2024)
Akože, dal som tomu šancu... a urobil som chybu - fakt že čistý shit!!! A to mám filmy "na hrane s poburujúcim obsahom" fakt rád. Ale toto? Nevkusné, nevhodné, celé zle.
Zóna záujmu (2023)
Nezáživná artová nuda, kde síce vyniká kamera, ale to je asi tak všetko. Atmosféra chladná; nijak zvlášť ma to nepohltilo. Tri krát som pri tom zaspal. Vďaka bohu za záverečnú scénu s vysávačom.