Recenzie (55)
NCIS: Los Angeles (2009) (seriál)
Hrůza a děs na tohle se nedá dívat. To se líbí jen dětem.
Castle Rock - Severance (2018) (epizóda)
Já nedokoukal už 2 díl hrozná blbost končím .
Ňuchač - Season 2 (2015) (séria)
Mě se seriál líbí zas tak špatný to není jsou horší seriály a koukáme na ně.
Salamandr (2012) (seriál)
Ani se mi nechce psát komentář vše je tak pomalý a jednoduchý , kopie Chobotnice docela jsem se nudil ale mafie je koukám všude stejná , i v Belgii jde natočit krimi seriál na který se dá koukat .
Mrakodrap (2018)
Skleněné peklo ,Die Hard I a teď Skyscraper a jednonohý Dwayne Johnson co je lepší ???
Star Trek (2009)
Kapitán Kirk- -Chris Pine je pro mě strašně nesympatický kdyby ho hrál jiný herec bylo by to rozhodně lepší jinak film tak špatný nebyl ale hlavní představitel hrůza .Efekty to je jednička .Pět hvězdiček to ani náhodou.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Tak toto je jednička akčních filmů,je přímo neskutečné jak se vydal ze všech sil i svého umění Tom Cruise a to mu je přes padesát ,krásné ženy k tomu patří také co si jiného přát snad ještě jedno pokračování " Mission: Impossible " a na závěr Tom Cruise je prostě jednička.
Bez hraníc (2013) (seriál)
Je to taková Evropská kriminálka je to dobře uděláné první a druhá serie a že tam hrají čeští herci je plus ale třetí řada už šla do kopru je to škoda tu jsem ani nedokoukal. Už tam hrají jiní herci i prostředí už neni takové. Proto dávám tři hvězdy.
Sherlock (2010) (seriál)
Mě se zdá že každou serií je tento seriál slabší a slabší jinak si myslím že 5 hvězdiček nezaslouží.
Marvel's Luke Cage (2016) (seriál)
Do pátého dílu nuda druhá serie už jsem chtěl přestat koukat ale další díly to zvedly pro mě teda žádné osvěžení seriál není. Daredevil je u mě lepší toho si užívám i Jessica Jones druhá serie velice dobrá.Luke Cage mi opravdu nesedí.