Recenzie (64)
Mrtví a neklidní (2013)
Tak trochu jiná love story, originální, vtipný příběh o lásce zombíka k živé slečně... povedené :)
Česká policejní akademie 1. (1993) (TV film)
Kultovní audioverzi Policejní akademe znám takřka nazpaměť, bylo fajn si při objevení hrané verze trochu zavzpomínat, ale nebylo to ono, bylo to takové jalové..., každopádně *** si podle mě zaslouží :)
Obchodík hrôzy (1986)
Tento film jsem chtěla vidět poté, co jsem viděla na youtube scénu se zubařem. Nakonec musím konstatovat že Steve Martin jako šílený zubař bylo z celého filmu to nejlepší.
Lekce Faust (1994)
Švankmajer je pro mě jistota vynikajícího filmového zážitku. Navíc když je to spojeno s hercem jako je Petr Čepek a když se jedná o příběh jako je Faust, není co vytknout. Originální zpracování Fausta, které rozhodně stojí za shlédnutí :)
Arthur zachráni Vianoce (2011)
Konečně vím jak to teda s těma Vánocema doopravdy je :) :D docela příjemný film, až na toho Justina na začátku. A nejstarší z rodiny Clausů prostě mistr :)
Benny a Joon (1993)
Johny Depp je prostě úžasný, a to jak vaří, je fascinující a inspirující :D
Srbský film (2010)
není to odpad, ale ani netoužím tento film někdy znovu vidět...prostě 3 *
Interview s upírom (1994)
Pitt se mi jako upír nelíbí, ale to je detail, jinak je tento film velký zážitek.
Rosemaryino dieťa (1968)
Mistrovské dílo! Vynikající Mia Farrow, skvělá hudba, po všech stránkách zážitek, na konci mi běhal mráz po zádech :)
Žiara (1997) (TV film)
I kdybych neznala Kubrickovo Osvícení, hodnotila bych stejně, film působí někdy zdlouhavě, místy směšně (oživlá keřová zvířata). Ne vždy se vyplatí striktně se držet knižní předlohy.