Recenzie (34)
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Staré časy československých seriálů 70. a 80. let se už nevrátí, takže bez nostalgického srovnávání hodnotím 75%.
Príšerky: Univerzita (2013)
Výborná pixarovka, bavil jsem se já i děti. 92%
Kdopak by se Čecha bál (2013) (relácia)
Z českých stanic jsem zvyklý na lecjakou kravinu, ale tohle?!? V životě jsem neviděl trapnější a ubožejší pořad. Uřvanej Ringo, který mi mimochodem nikdy nepřišel vtipný, exhibuje a jeho hosti mu přitakávají. Nemyslel jsem, že to někdy řeknu, ale proti tomuto byly i Novoty skvostem.
Druhý dech (1988) (seriál)
Mám slabost pro československé seriály...
Odcházení (2011)
Absolutní dno žumpy je proti tomu stále krásné...
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Jedinečný skvost nejvyšší kvality.
Ecce homo Homolka (1969)
Dokonalost sama.
Gran Torino (2008)
Tenhle film je tak nestkutečně krásnej, že to nejde ani popsat.
Súboj Titanov (2010)
Mám asi jiný vkus než ostatní, ale mě se nový Souboj titánů líbil.
Avatar (2009)
Naprostá dokonalost. Mistr Cameron opět v nejlepší formě.