Obľúbené filmy (10)
Marketa Lazarová (1967)
Votrelec (1979)
Pád (2006)
Cela (2000)
I po těch letech je to pořád pecka. Singh je hodně osobitej, a nejde pod nos každýmu, o tom žádná, ale - mě pod nos jde! Beze zbytku. Obrazově je to vypiplaný, má to hlavu a patu, a ty letmý odkazy na gnosticismus (spasitel se vydává hledat duši ztracenou v demiurgově světě a skrze svoje utrpení ji osvobozuje) jsou .... prostě fajn:-).
Fontána (2006)
Mlčanie jahniat (1991)
Vojna bohov (2011)
Kruh (2002)
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Pro mě je tohle nejlepší Potter, nejmíň o dvě třídy nad ostatníma. Škoda, že u toho Cuarón nezůstal. Jeho pojetí je neotřelé (obrazové hrátky s okny a zrcadly jedna báseň), vtípky výborné (uklízečka), herce vede jako nikdo před ním ani po něm.