Obľúbené filmy (10)
Posledný Mohykán (1992)
Pro mne již klasické dílo – gradace příběhu a úžasná hudba, to vše výborně funguje a závěrečnou scénou jsem vždy dojat.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Vtedy na Západe (1968)
Vyhladovaní (1999)
Za atmosféru a první dojem, který film ve mě zanechal o * navíc, jinak slušný počin. Já osobně zůstanu u vepřového...nebo co to vlastně je za maso?