Recenzie (365)
Vec (1982)
Nejdřív sem hrál hru až pak sem viděl film. Oboje patři ke špičce žánru skvělá atmosféra která vás na konci vyplivne a nechá vás jen koukat do prázdna
Maverick (1994)
moje nejoblíbenější westernová komedie skvěle natočené a zahrané vždycky se rád podívám. Jodie to fakt sekne. Co víc si přát
Hotel Rwanda (2004)
První film o Africkém problému ve mě zanechal hlubokou stopu. Byl skrátka první který sem viděl a proto se vryl tak hluboko
Faunov labyrint (2006)
Příjemný snímek který mě svou atmosférou překvapil brácha řikal že první polovina nudná ale mě to tak nepřišlo hodně sem se bavil a to je důležitý doporučuju
Ajťáci (2006) (seriál)
Tohle je naprosto skvělej vtipnej seriál
Panika vo vzduchu (2002)
radši nic neřikám
Osudový dotyk (2004)
moc dobrej film
Hory majú oči (2006)
Brrr horor jak má vypadat. Rozhodně ve vlně nových předělávek hororu je tenhle král
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Nejlepší ze "starých" dílů Star Wars
Gauneri (1992)
První velký film Quentina Tarantina u mě zustává nepřekonán ani Pulp fiction mě tolik nevzali